FAQ

Často kladené otázky k aplikácii VÚB Mobil Banking

1. Čo potrebujem na to, aby som mohol používať aplikáciu VÚB Mobil Banking?

Pre využívanie mobilnej aplikácie potrebujete mať zriadený Internet banking. Ak ho ešte nemáte, môžete si ho zriadiť na ktorejkoľvek pobočke alebo online. Do Internet bankingu je potrebné sa minimálne prvýkrát prihlásiť a zmeniť si jednorazové pridelené heslo. Prihlasovacie údaje do Internet bankingu sú nevyhnutné pre aktiváciu aplikácie VÚB Mobil Banking.

2. Na akom mobilnom zariadení môžem používať aplikáciu VÚB Mobil Banking?

Aplikácia je dostupná pre mobilné telefóny s operačným systémom Android 4.1 a viac, iOS 9 a viac. Na používanie aplikácie potrebujete dátové pripojenie.

3. Do akej výšky môžem zadať platbu cez VÚB Mobil Banking?

Platbu z vlastného účtu je možné zadať do výšky vášho zostávajúceho limitu na bezpečnostnom prvku Mobilný PIN. Mobilný PIN automaticky preberá výšku limitu bezpečnostného prvku SMS autorizácia, ktorým potvrdzujete aktiváciu aplikácie.

4. Viem si zmeniť limit na bezpečnostnom prvku Mobilný PIN?

  • Zníženie limitu je možné bez obmedzenia cez Internet banking, službu Kontakt alebo osobne na pobočke.
  • Zvýšenie limitu je možné cez Internet banking alebo službu Kontakt maximálne do výšky limitu iného vlastneného bezpečnostného prvku, ktorým zmenu limitu potvrdzujete. Osobne na pobočke je to možné až na neobmedzenú sumu.

5. Čo mám urobiť v prípade, že zabudnem svoj Mobilný PIN?

Mobilný PIN je možné zmeniť len pri aktivácii aplikácie VÚB Mobil Banking. V prípade, že si ho nepamätáte, je potrebné si aplikáciu deaktivovať a nanovo aktivovať. V rámci aktivácie si nastavíte nový Mobilný PIN.

6. Chcel by som si aktivovať Touch ID, ale neponúklo mi tú možnosť. Kde to nájdem?

Touch ID je možné využiť na prihlásenie do aplikácie zatiaľ len pre zariadenia iPhone 5S a vyššie. Touch ID si viete aktivovať už pri aktivácii aplikácie alebo tiež v aplikácii v časti Nastavenie, kde je možné si Touch ID zapnúť alebo vypnúť.

7. Čo v prípade, že stratím mobilný telefón? Nemôže sa niekto dostať do mojej aplikácie VÚB Mobil Banking?

Prihlásenie do aplikácie je možné len pomocou vami zvoleného Mobilného PINu, čím je aplikácia zabezpečená. Aplikáciu si však viete aj jednoducho deaktivovať cez Internet banking alebo službu Kontakt.

8. Je možné mať aplikáciu VÚB Mobil Banking nainštalovanú aj na viacerých zariadeniach?

Áno, aplikáciu môžete mať nainštalovanú aj na viacerých zariadeniach. Pre každú aplikáciu je potrebné opätovne si zvoliť mobilný PIN. V aplikácii v časti Nastavenia nájdete prehľad všetkých svojich aplikácií.


Máte otázku?

Kontaktujte nás.

Your message was sent successfully. Thank you!